!!!

För vi är så jävla bra! Ja, men det fick vi ett bevis på idag. Vi VANN serien div. 5 norra! Så jävla underbart och härlig känsla!

Efter 5-0 ställning fick jag äran att spela forward! Vilket jag absolut inte brukar göra. (mittback där trivs jag) jag var helt vilsen, och efter en rush var jag dötrött, men det var bara och fortsätta och springa, och springa. Tänkte att det vore roligt att få sätta dit bollen i mål, men inte. FAN!

Jag ville ju verkligen sätta 1 boll iaf av alla de fem- sex chanser jag hade. När jag kom själv med målvakten orkarde jag inte springa till slutet så när jag sköt så tog målvakten den. Så jävla surt! Tur att det inte hängde på mig och mina chanser för då vill jag ha en tidsmaskin- NU!

Det gick ju iaf vägen för oss ändå, även om jag inte satte alla chanser. Vi vann serien, och det är ju huvudsaken.

Nästa helg det är då det gäller, fotbollsavslutning!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0