New week

Måndag igen. Det är det samma gamla vanliga. Jobba 7-16. Otroligt nog så trivs jag jävligt bra på mitt jobb just nu, men sånt kan snabbt ändra sig. Sånt kan gå å vågor, men just nu känns det bra. Det är ju huvudsaken iaf! & sedan att man får pengar fört är ju ett +.

Nog om jobb. Skulle behöva ha Doris hjälp med en bra pepplista som man kan bränna ned och skänka till IK Rex herrlag. Johan och jag har snart vart ihop i tre år och dem spelar FORTFARANDE samma skiva??! Allvarligt, den hackar så in i helvete och bara gamla, alltså riktigt gamla låtar. Så nä Doris they need you!!

Kul att det har vart fint väder idag med. Varmt och soligt och så men det är ju inte så konstigt, jag jobbar ju.

Man ska fan inte tänka vad andra tycker om en eller inte! Man blir knäpp och galen tillslut. Låt de människorna få ha sin åsikt så har jag min, för det behöver det inte betyda att det är fel. Det är min åsikt iaf.

Imorn är det jobb igen som vanligt. 7-17 och träning efter det, snudd på stört! Kl 18 så är det samling och då ska man hinna med att äta, byta om, packa och dra sig iväg. Nåja

Nog om blogg nu.. Ska få tiden att gå med att glo på youtube, för det var längesen.



mmm vill ha!!




Kommentarer
Postat av: Doris

ja vart ska man börja. skiva finnes klar här imorn, bara att komma å hämta. dessutom finns B&J här i cookie dough upplaga. :)

2012-05-21 @ 19:32:11
URL: http://huldaochdoris.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0