1 v och 3 dagar sen..

Jovisst tycker jag att dagarna går fort, men att det skulle vara SÅ längesen jag bloggande är ju bara fy skam på mig. Trodde jag skulle blogga mer, nu med iphone med inte det tydligen. Så vad har hänr dessa dagar då?

Förutom jobb och träningarna så har det även vart HH. = hus & hundvakt. Det har gått bra, med hjälp av farmor på fredagen.

Mamma och pappa drog till Norge för att hjälpa syrran att flytta. Så nu har hon en egen lägenhet där. Kul att varje gång jag åker till Oslo så bor jag på ett nytt ställe, och Milla med då.

Det var seriepremiär för laget förra helgen, mot Östhammar. Spännande var det. 1-0, 1-1, 2-1,2-2 och sen slutade hela Films damlag att spela fotboll. Ingen tog sitt ansvar. Nåja nog om den matchen.

Det var match igår mot Bälinge 2. Vi vann med 3-1, och skillnaden mot förra matchen (som vi inte skulle nämna mer nu) så jobbade vi som ett lag som det ska vara. & därmed resultatet.

Efter matchen drog Johan och jag till Östhammar till campingen. Patrik & Carola var där, och Johan och jag skulle inviga med att sova i mamma och pappas husvagn.

Vi åt på en restaurang, gott och mätt blev man. Vi fikade i Patrik och Carolas tält, där flera människor kom. Iom att Carola fyller år idag så firade vi henne igår Fy så mätt man blev, dock väldigt skönt att det inte blev sent för jag var super trött efter matchen. Så kl 23 gick alla hem till sina husvagnar.

Visst sov man bra, men det var varmt emellanåt, sånt som hör till campinglivet. Idag var det frukost strax efter 9 och vi drog hem igen vid 11-tiden.

Väl hemma var det som ett bombnedslag av alla kläder, väskor och gud vet vad allt skit!
Så medans Johan drog iväg och kollade på sitt lag som hade match i Funbo (?) så passade jag på att tvätta, städa, dammsuga, torka golv, plocka i och ur diskmaskinen och avslutade det hela med en välförtjänst dusch.

Det var denna fullspäckade men lugna helgen ändå, över. Alarmet står på kl 6 och det är ny arbetsvecka som man har framför sig.

Ha det folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0