What doen´t kill you make you stronger

Ja, vad ska man börja med?

Mina dagar ser exakt lika dana ut. Jag går upp, äter frujost, snyter mig lite, tar mina mediciner och lgger min framför soffan.

För att få lite frisk luft tar jag mig till mamma ca 300 m bort, sedan ligger jag där i soffan ned däckad mer eller mindre hela dagen tills det är dags för medicin igen. & sedan somnar jag igen. Orkar knappt äta, eller r liksom inte hungrig utan man röknar timmarna och tycker: Jag borde fan vara hungrig eller iaf äta ngt nu.

Det är febrigt, snorigt, täppt, hostigt, huvudvärk, orkeslös ja you name it! Allt ni kan tänka er verkar jag ha.

När J åker och tränar eller ngt lämnas jag hos mamma som ett litet barn, allt för att slippa behöva vara ensam.

Hur som helst, nu ska jag orka vara vaken en liten stund iaf inte och inte bara sova bort dagarna.




en gammal bild, men Kalle K är söt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0