Farbror vit

Igår var jag till farbror vit igen. Ja, jag är FORTFARANDE sjuk. Suger stenhårt!

Tror jag har haft allt som en sjukdom kan innehålla.

Började med magsjuk, sedan sa det bara pangbom och jag blev tok förkyld. Hostar, hes, halsont, feber (i många dagar!!), för att inte nämna jävligt täppt som leder till näsblödningar!

Först var det bara vila och dricka mkt vatten som gällde. Efter ytterliggare en vecka och ingenting har blivit bättre åkte jag till min läkare igen.

iom att jag är så himla täppt och får inte använda nässpray så fick jag en kortisonnässpray (?) som hjälper först efter ett par dagar.

Efter mkt om och men, så hoppas jag att jag är frisk snart så jag kan få jobba och träna! Det är inte värt att vara så här sjuk, och jag hoppas dock att jag slipper vara sjuk på ett tag.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0