------ varning för mkt gnäll!!

Jag har fått denna jävla influensan! Jag orkar ingenting. Knappt gå på toa. Är sopslut i hela kroppen. Feber som jag aldrig i vanliga fall brukar ha. Och till råga på allt så tror jag och mamma med för den delen att jag har halsfluss. -_-

Som om det inte kunde vara värre!

Jag brukar aldrig klaga såhär mkt så jag känner mig som en jävla gubbe! (Eftersom jag har hört att männen är värre på att klaga än vi kvinnor)

tur i oturen att J är sjukskriven och kan vara hemma och ta hand om mig. Ombytta roller tror jag. Jag fick ta hand om honom första dagarna efter sin operation och nu får han återgälda det hela. (a) Söt iaf han!

Skulle jobbat helgen + spelat match. Bägge sket sig! Orkar inte ens dra till stan för att kolla- ILLA!

Nä nu ska jag sluta och älta. Försöka få i mig lite mat och ipren.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0