Upsi

Blir liksom inte av att blogga, för när jag väl planerat och göra det så blir det alltid så långa inlägg och det är jobbigt att blogga från mob då för det tar så lång tid, men hey vem har bråttom?

Nåja, jag har mest jobbat under denna veckans frånvaro. Min kompanjon har vart sjuk så allt ansvar har lagts på mig. Känns väl bra men föredrar att vi är två. Har nog aldrig haft så tråkigt som jag hade då. Big suck.

Vi spelar matcher också. 1 förlust började vi säsongen med. Efter 5 raka sergrar blev det en förlust mot Heby igår. Finns inget mer att skriva om den nu. Nämnd & glömd!

Ledig dag idag och är förvånad över att solen lyser, men vänta här nu. Jag har ju faktiskt inte kommit ut ännu, så drar säkert molnen ihop sig.

Tvättdag idag, eller snarare städdag idag.


Jag är lika snygg idag som mitt linne, gul & blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0