Semester är inte alltid semester

Nej, det är ju inte det. Allting började med att ha tråkigt tills sön kvällen. Blev då ÄNTLIGEN klar med bokhyllan/tvbänken från IKEA. Kämpigt, gör om och gör rätt blev det liksom. Igår blev det handling, tvätta, städa, fika med mamma, baka tillsammans med min kärlek, bjudning på mat och fika igen. phu!

Vi bakade cookies och bullar så idag tänkte jag slå till på cupcakes, brist på annat.

Kl ringde kl 5.00 (semester vare ja) då var det dags för J att operera sig. Trött som ett as är jag idag! Håller dock tummen så hårt att allt ska gå bra.

Gjorde misstaget att slumra till på soffan. & det är segt nu, men idag blir det vegitarisk lasagne. Mumma!

Knäppte massa kort igår, och så klart har jag den hemma och skriver nu från m o p dator. Så kan det va.

Nu är det dags för en promenad med vovvarna. Ska bli skönt med frisk luft.


Sötisen då


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0