Monday morning

Ny vecka och fortfarande semeter i fem dagar.

Jag fortsätter att agera assistent åt mitt hjärta samt chaufför, men avd gör man inte för kärleken och sambofriden skull? :)

Idag har vi inte gjort ett jävla dugg! Legat på soffan mer eller mindre hela dagen idag. Jävligt illa! Fast vi ligger ju och beundrar vår fina bokhylla och andra sidan. Mkt fin! Ska försöka få det hela på ett kort om det nu får plats. Annars blire två bilder inte hela världen.

Borde fan knäppa mer kort så det blir roligare att läsa, eftersom jag själv tycker det är roligare att läsa bloggar om man har mer bilder, iaf lite.

Hittade min gamla mp3 med bra och gamla låtar kvar i. Vilka minnen!

Imorn ska vi iaf försöka hitta på ngt, såhär kan man inte ha det bara för att man har semester heller.




Håll till godo, nya bilder lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2012-02-29 @ 22:02:33
URL: http://olsene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0