Fin födelsedag

Ja, jag jobbade helgen som jag fyllde. Det gick bra iaf.

God tårta också, tack mamma!

Idag har det vart sooool och varmt väder ute. Jag snodde med mig Doris och J för en liten utflykt till Asbobadet.
Varm choklad med vispgrädde, marshmellows, korvgrillning och mys i solen. Lovely!!

Det jag fick var..



de höga muggarna av Anna & Fredde + ljuslyktan




Tårtan


Dessa fick jag skrapa från Ronja, Daniel & Mimmi, potten blev HELA 30:- den ni! ;)

 

Ja, bilden talar för sig själv. haha



Blomma av farmor med rosa kruka.


Blommor av kära ICA Annica och Lena. (de känner mig, rosa ska det va!)


& dessa av hjärtat mitt. (haha noll koll, trodde det var från farmor men så kollar J lite ledsamt så ba oj förlåt det var visst från dig (a) )




fina glad av Fredrik, Frida, Moa & Max. + en drinbok. :)



rosa sugrör & drinkglas av svärpäronen



design toarulle och en kvackade groda som sjunger ut bubblor av Hulda & Doris. :)


Ljutsstake med vatten i och ett ljus. Väldigt fint och vacker! Från farmor.


en såstermos. Man kan ha bpde en varm eller en kall sås i. Fiffigt! Av Js farmor och farfar.


En alldeles egen köksassistent. :D av ma och pa


en papi & en J :)


Vår kära bokhylla, (tyckte det blev en klockren bild med grisen på bild!)


Andra delen av den. Sådär ja

Blder om utflykten kmr imorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0