Dagen innan 22- årsdagen

Jajjemänsan! Blev lite bullbak idag med. Bakade matbröd igår så nu äre färdigt bakat för min del ett tag framöver.

Idag har släkten Ohlström vart här på besök. (Fredrik, Frida, Moa & Max + Patrik, Carola och Hampus. Super trevligt! Fick väldigt fina och nödvändiga presenter. Mkt glad!

Av Fredrik & Frida fick jag cocktailglas (4st as fräna!!) och en drinkbok med ca 200 olika drinkar.
Patrik, Carola & Hampus fick jag 6 st fina grogglas.
Göran & Britteli fick jag en såstermos. As frän den också!

Väldigt tacksam för allt så nu kan man börja fylla upp hålen i bokhyllan. :D

Anna, Fredde & Ida var på besök en snabbis i onsdags också. Där fick jag 4 st högre vita muggar (as härliga att hålla i) och en jättefin ljushållare med en spegel i form av ett hjärta.

Bilder på allt kommer att komma LOVAR!! ;)

Ska försöka knäppa kort och lägga ut innan veckan är slut. Håll tillgodo!

Nä kl ringer kl 6 imorn Zzzz

Just ja! Av hjärtat, tänker jag inte avslöja vad ännu utan det berttar jag lite längre fram men jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0