Blogg

Det här med att blogga kanske inte har varit min starka sida, men jag försöker iaf.

Så vad har hänt sist? Jag jobbar, tränar och kollar på film. Verkligen njuter av att det regnar. Många fördelar.

1. Skönt när man jobbar när man ser att regnet faller. Då kan man lika gärna jobba.

2. Skönt när man tränar. Härlig frisk luft att andas i och dessutom är det inte varmt!

3. Man kan/ får sitta och glo på bra filmer och mysa utan att få dåligt samvete.

Ledig helg hur som helst iaf. Jag ska sparka boll imorn mot Fjärdhundra. En måste match det med. Sedan är jag mer nervör över att Johan ska spela match imorn! :o och jag kan faktiskt inte vara där och kolla heller, vilket också suger!

Det blir iaf en myspys helg med Johan, och ladda upp batterierna för att orka med ytterliggare en jobbvecka med jobbhelg dessutom.

Just ja! Har kollat på "Hunger games". Nog för att den var lång (2h & 22min ca) så var det faktiskt jävligt bra! Så se den om ni inte har sett den för det äre värt!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0