Utmaningen

Här ligger jag nu, 22 år gammal ensam i en säng. Vem håller mig sällskap? J jobbar ju tyvärr, så jag har stor Nasse, lilla grisen och Bambi som ska skydda mig inatt. Alarmet slår igån 05.05 -_- gäsp!

Eftersom natten som var, hoppas jag på att denna natt blir bättre. Kan ju iaf inte bli sämre.

Somnade väl strax efter 00- ngt och vaknar igen 04.15 och kunde verkligen inte somna om även fast jag ville det. Jag var hur trött som helst men ikke kunde jag somna om för det. Sög detso mer!

Låg och skakade, mådde illa, jahapp nervösmagen är igång igen.

Hur blir jag av med den?? Den har hindrat så himla mkt som jag vill göra i mitt liv, men inte törs! Så kan jag ju för fan inte ha det! Jag blir arg och irriterad med, för det är bara jag sj som kan se till att det ska bli bättre, men vart fan börjar man?

Jag har iaf skvaller tidning, korsord, penna, papper (om man nu får för sig att skriva av sig känslorna?), öronproppar, ipren, panodil, tuggummi, extra drops, hörlurar.

Ngt av detta borde ju se till att jag inte blir det värsta slaget, men det är ju bara under dagen. Vet faktiskt inte vad problemet är egentligen, allt sitter i huvudet bara. För jag är faktiskt inte flygrädd!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lillgurkan min, tänk om du kunde spotta ut nervositeten... Milla sa alltid "rädd i magen" när hon var orolig och det är ju en ganska passande beskrivning.

Vi ska ta en dag med min meditationsskiva och lära oss meditera. Jag tror det kan hjälpa dig att hantera din nervösa mage. Vad tror du?

Det kommer gå bra imorgon, tänk på allt ni kommer få se på mässan. Mycket kanske är helt nytt som bara ni får se. Nya idéer och tips!

Om det hjälper så ska jag tänka på dig heeela tiden. <3

Älskar dig! Puss och godnatt <3

2012-04-23 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0