skrattretande

Ja, jag har iaf avslutat penecillinet (stavn?) för några dagar sedan.

Tränat en träning, fy fan säger jag! Cad dåligt allt gick och det där med att nicka är fan inte min grej! & nej, det är faktiskt inte bara att trycka dit skallen. Det sitter ett lås som inte går att öppna där just nu. Har tappat bort nyckel.. :s

Jag jobbar och står i annars. Byggnadtioner och förflyttningar av saker och folk som är sjuka, ja då blir det att man hamnar efter lite och får jobba över. Hade mitt längst pass någonsin igår. 7.20 var jag på jobbet och jag cyklade hem därifrån typ 22.45 för då tyckte T att det ar dags att gå hem.

Och ja jag var jävligt trött! Idag har vart den segaste dagen på länge. (om man inte räknar när jag var sjuk).

Så imorn ringer alarmet igen kl 6 och då är det bara att kliva upp.

Nu ska jag natta kudden.

Zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0