en vecka sedan

Det äre. Nu är det officiellt också att J och jag är förlovade, för när man har ändrat facebook statusen då är det officiellt helt enkelt. Dock har vi nästan vart förlovade i två mån innan vi ändra, så ni inte tror att det var det första vi gjorde, no no.

Nu är brudarna på träningsläger nere i Skåne, och jag är hemma. Somliga lär ju jobba då vettni. Frågade heller inte om ledighet, eftersom jag har vart borta så himla mkt.

Annars? Livet rullar på, har en iphone jag med nu. Wiieho! Dock är jag så jävla mkt nybörjare som man kan va. Instagram och viddy och gud vet vad allting heter, men jag lär mig tids nog.

Nu är det jag, filten och vetekudden framför tv:n. Mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0