Wieho!

shit vad kul att jag fick så många läsare på engång! Happyface!

Skam den som ger sig, så har jag haft en bra dag på jobbet fast jag inte hann allt det som JAG ville. Tur det är en dag imorn också. :) 

Det är roligt när försäljare kmr till jobbet för man får så mkt roligheter då. Sånt tycker jag om. :D

Sedan har jag ätit mat direkt efter jobbet, hann med en powernap på sisådär 5-7 min och därmed blidde det en powerwalk med min käraste Hulda. Friskt väder ute. Jätte skönt! Tur att vi hade vra reflexvästar på oss. Sånt är ett måste! Vet sj hur irriterad/ arg man blir när man knappt ser folket som är ute och vistas på vägarna. Aja baja inte glömma reflexisen!



Fina blomman som blommar ut! Stolt! :D







Allt detta fick jag + lite mera som finns bakom flaskorna. Allt ifrån torrshampo till deo, tandkräm, tandborste. Massa bra saker. :D



Hurtbullen med det rosa setet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0