Hej hopp

Ja, jag försöker väl igen då.

Igår var det fotbollsavslutning. Riktigt roligt hade jag och mkt skratt blev det. Som det ska va!

Glömde kameran så har tyvärr inga bilder därifrån. :/ Lite surt, men som tur var så hade ju Westerbergarna med sig så bilder finns då på facen.

Somnade sent för att vara jag. 02.55 la jag ned datorn och somnade som ett litet spädbarn.

Vakna 9.15 och tyckte jag kunde sova i 45 min till, men det blidde visst till halv 11. Skönt!

Nu är jag hemma hos ma & pa. Morbröderna är här med respektive så passar på att umgås med dem. Johan jobbade natt och kmr hem vid 17 helt enkelt.

För att det ska bli lite roligare att läsa min blogg, så lär jag knäppa mer bilder. Finns inget tråkigare än att läsa en massa dötext och noll bilder. Så det ska jag bli bättre på. :)

Sedan vill jag ha en ny desgin på bloggen. Vilket jag verkligen suger stenhårt på! Ska försöka locka ngn som kan/ vill göra det åt mig. (a)

Längtar tills fotbollen är igång igen!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0