en ledig onsdag

Vaknade halv nio och bestämde mig för att gå upp då.
Gjorde i ordning mig, kollade lite på tv, åt frukost samtidigt och sedan blidde det en promenad med Doris.
Blev en lagom runda, så efter den gick jag hem till mamma och pappa. Kollade på "Ellen DeGeneres". Bra roligt hon.

Dock känns det som att jag har feber. Fryser, svettas till och från och så känner jag mig yr emellan åt. Somnade på soffan och var så jävla slut så gick hem igen. Kände att om jag skulle lägga mig framför tv:n när jag kom hem till mig så skulle jag säkert ha somnat igen.

Så jag passade på att städa ist. Med kosshörlurarna och min rosa mina mp3 (ja, mp3 för jag har ingen ipod men det går bra ändå) så jävla bra låtar jag ahr där nu så det var roligt att städa idag.

Lite låtar som jag lysnar på nu..

1. Don Omar- Danza kuduro
2. David Guetta feat Sia- Titanium (!)
3. Jason Derulo- don´t wanna go home
4. Mohombi- Maraca (bra stdlåt vill jag lova!)

Ja, det var några av dess sköningar som jag även springer till :D



Min lilla fiiis!



Ballen <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Sååå söööt hund :D

2011-11-24 @ 18:43:40
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0