En ledig helg

Johan har dragit iväg på någon fotbollsgrej. Själv sitter jag här hemma med min nyinköpta kosshörlurar Inne på 3e paret nu, men jävlar vad bra dem är!

Lyssnar för tillfället på Mollys version av "Satan i gatan" av Veronica Maggio. Har aldrig tyckt om hennes låtar, men efter Mollys version. Wow! Får rysningar. Rysningar på låren tom.
   Det kanske är så ibland att man inte tycker om orginalet, men när någon annan gör den till sin egen WOW alltså!

Eller som Robins version av "Halo" med Beyoncé. Herregud! Så nu ska jag rösta järnet på Molly & Robin för dem tycker jag är så jävla bra!

Nog om IDOL. Mina planer idag, är jävligt oplanerade. Ganska så rogivande att lyssna på musik när man har bra ljud.

Känns också jävligt surt att Julia bor uppe i Skellefteå, man ba kunde du inte ha flyttat liiiiite högre upp i landet? Nej, då men huvudsaken är att hon trivs. & Det verkar hon göra.

Likaså Bella. Just nu r hon i Tromsö igen. Love.

Linda i Göteborg. Sandra x2 vet jag inte vad dem sysslar med.

Andra jobbar, pluggar eller har andra planer. Förutom jag då som är ganska så planlös.

What to do what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0