En ledig fre

Ja, ännu en ledig dag. As nice! Dock vaknar man kl 7 går upp trycker igång tvättmaskin, går och lägger mig igen och lyckas somna om till halv 9..

Frukosten är intagen. Johan har kommit hem från jobb som nu sitter och avnjuter våfflor till frukost.

Igår fick jag åka hem till Doris och hjälpa henne med hyllor. Jävligt tugnt vare så förstår att hon behövde min hjälp. :)

Dagens planer är först och främst städa, dusch och sedan staden. Hoppas på en räkmacka ikäll med med svärpäronen. Och om jag känner svärfar rätt så lär det inte bli ngn IDOL. Haha

I och med att Johan sov på jobbet, så hade jag en liten myspys stund för mig själv med doft ljus och glass. :)



En annan tjockis dag, typ onsdagen. Haha



Tjockisar igen



Mumma!



Så ser den ut i sin helhet, väldigt okej tycker jag.



Efter mkt tjockande, så tog vi bort få kalorier med detta spel. Grymt kul och jävligt jobbigt också!



Fina blommor som jag köpte med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0