What to say?

Well, det här med att blogga flitigt gick ju inte för jävla bra direkt.

Hur som helst så har det vart träning i sön. As skönt! Träningsvärk på måndagen gillart! (För då vet man att träningen har gett ngt + att man får allt bekräftat om att man är otränad.)

Det har inte blivit så mkt jobb denna v.

Jobbade i mån, åkte sedan och grattade svärfar Patrik.

Tis blev en sem då jag, pappa och Johan körde bil precis heeeela dagen. Pappa pch jag började redan strax innan kl 7, hämtade Johan i stan kl 8 och vi var hemma 23.15. Vi drog ner til Växjö för Johan & jag köpte bil. :D

Jävligt fin och bra. Drog en vända genom Skänninge med, dem blev suprisade. :D

Ons var en ledig dag, och jag klippte mig och fikade med Hulda, Doris och mamma.

Idag var det jobb 7-17. Helt okej. Så skönt när Cia har jobbat dagen innan för hon fyller på så jävla bra. :D

Ska passa på att packa väskan med. För imorn drar Johan och jag till Norge och hälsar på systern min.

See ya!



Förra gången då jag var i Oslo. Jag, Sara och Louise. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0