Uups

Oj! Redan 1 v har gått sen jag bloggade sist. Så vad antyder der? Att jag inte har ngt att skriva elelr att jag inte har haft tid? Snarare både och.

Ligger en sjuk sambo bredvid mig som frågar om jag har slutat blgoga? -Hmm nä..? svaret blev ju att det var ju ett tag sen jag bloggade, och det har han ju faktiskt rätt i.

Så det har vart jobb dessa dagar. I tors åkte jag med fam Ohlström till Gävle för hockey. Brynäs-Djurgården. Det var en upplevelse, men fick snudd på svindel för så högt upp satt vi. Fast man såg ju bra iaf. :)

Igår hann jag knappt hem förns det var dags att dra igen. Bio i stan med Bella.

Kom in vid 19- tiden och bion som vi bestämde oss för började  21.15 så vad fan gör man? Fikar på Storken ett bra tag för att sedan bege oss mot Royal. Trötta var vi, filmen var låt såga helt okej. Vi såg på "En dag". Tur att Jim Sturgess spelar så bra & är snygg. xD Så vi höll oss vakna. :)

Gick från Royal till stationen på typ 4 min. :D 

Idag är en seg dag. Hjärtat är sjuk så blir en lugn lör skulle jag tro. :)

 

Min nallebjörn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0