Pirr pirr

Denna lör kväll är det ensam tid och mys. Ljusen tända, mysfilten är på & precis avslutat en underbar och roligt film. "Crazy stupid Love" Säger bara RYAN GOSLING! Mumma!

Annars har det vart jobb idag. 7-16. Igår sa Johan åt mig att jag borde vila efter jobbet & idag säger Christer lika, och Monica höll med, dock har jag inte lyckas tagit min powernap varken igår eller idag. Får bli en tidig kväll ist.

Trodde Glee började 18, men det börjar 19 så det ska jag glo på i min ensamhet. Johan har lämnat mig denna gång.. :(

Imorn äre jobb igen. 8-16 samtidigt så äre farsdag. Får se vad han ska få. :)



Vad säger man..?


Kommentarer
Postat av: Hulda

man säger GRRRR!

2011-11-18 @ 18:52:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0