Iiiiiih!!

Jag blir förbannad, riktigt jävla arg och irriterad!

Hämtade ut min mob för ca 1h sen och DEM har fort inte gjort ngt?! Jag har fått en ny laddare. men det funkar fortfarande inte. Sedan när jag ska ladda den är det fort glapp i den som det var när jag skickade in den?! Fan så irriterad jag blir.

Jag fan häva köpet som tans Svensson sa åt mig att jag kan/ får och har rätt till det eftersom jag har skickat in den så många ggr. Har redan fått en ny samma lika telefon, men det är ju fel på denna skiten med.

Telefonerna var bättre förr! Hade en och samma mob i 3 år utan några som helst problem!

Hur som, dagarna i Norge var bra, men var väldigt seg och trött i kroppen. Vette tusen vad det berodde på. Jag var iaf tvungen att ta powernaps för att orka med att bara vaken inpå natten. Haha

Bilder kmr att läggas ut på face, kanske det blir några här om jag orkar.

Nä nu ska jag gå & göra ngt annat!



Bara för att ha en bild så får ni en på mig och Kalle K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0