Ännu en fre

Dagarna rullar på bra, och snart är det nytt år typ.

Jag jobbar och står i. Är oftast väldigt trött på kvälarna, (ja, tröttare än vanligt hur det nu är möjligt).

Har tom orkat med att träna denna v med. Springtur med Anna, och lite dansträning. Hua mig!

Johan åkte med 22.19 tåget från stan och strax efter 21 kunde inte mina ögon hålla sig öppna så jag gick och la mig. Väldigt skönt!

Somnade nog ganska så på direkten. :) Innan halv tio sov jag garanterad och fan så skönt det var. :D

Brukar ju oftast vakna upp när Johan öppnar portdörren men inte ens då vaknar jag, vaknar av hans fina mjuka puss på kinden som vi brukar göra. Mys<3

Idag äre jobb som gäller. Sedan lite bankärenden för att sedan skynda till jobbet igen. Efter jobbet blir det nya äventyr. Bilder och info kmr att komma. :)

Tills dess, kör försiktigt i halkan här nu och var rädda om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0