You wouldn´t do the same

Oj jävlar vad dagarna går!

I fre hade jag en myspys dag med Sandra i stan. Det ble4v solning, lite shopping (mest för hennes del), lite cupidosallad och mkt snack! Nice!

Kom hem, bytte om packade väskan och drog iväg till Gimo för träning. Snöboll! Men det var roligt ändå fast det var ju halt som satan men ändå inte. Var mest så att man fick klumpar av snö under skorna men det gick ändå. :)

Lugn kväll. Upp och jobba på lör. Glad, pigg och kände mig redo för jobbet. En bra natts sömn och en bra dag på jobbet härligt!

Lugn lör blev det också. var hemma hos ma och pa med. Vi grillade! Mumma!!

Sedan blev det i säng tidigt igen. Innan 23.15 sov både jag och Johan som små barn. Väldigt trötta!

Idag var inte lika rolig natt. Mob som ringer 4 ggr vaknar massor. Var väldigt trött när jag gick upp och nä fy. Dagen var lång idag,  mkt att göra men ändå inte. Ont i nacken igen. :( don´t like!

Blev till att sluta kl. 16. Käka mat sedan packa väskan återigen. Kl 17.05 var det dags att åka mot Österby för träning. Blev först lite fotboll och sedan blev det ett badpass! Hua mig vad trött jag är nu men väldigt roligt och jobbigt!

Väntar på Johan nu och sedan ska jag fara hemmåt. Tidig kväll igen känner jag.

Mkt onödig text!

Äh, over and out!



Ooooold pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0