Trött tjej?

Ja, vad ska jag börja med?

Kan ju börja med att jag tänkte ha ett par gråa skor igår, men det kom jag på i trappuppgången att det kan jag ju inte ha till brun/ beige kofta så jag gav Johan nyckeln till bilen så han gick till den. Jag fortsatte uppåt. Dock var det ngt som var fel. Min nyckel passade inte i dörrhålet. :s

Hmm nähe? Jag hade iaf tagit rätt nyckel sedan hör jag hur ngn inne i lägenheten rör sig. Tänkte: vem fan är inne i lägenheten? Ringer till Johan och säger att nyckeln inte passar och att han skulle komma upp då helt plötsligt så öppnas dörren! Jag blev fan lite rädd och insåg sedan att jag var på fel våning!! Smart tjej! Herregud!

Så jag fortsatte uppåt och fick tag i rätt lägenhet och kunde byta skor. :) Mot stan blev det. Mathandling, skoköp och fotbollsskor för Ohlströmarna.

Lugn kväll annars i övrigt och det var skönt. Både Johan och jag slockade i sängen i ca 1h efter vi kom hem. Så kan det hända. Haha

Dock har jag hittat mina fotbollsskor som jag ska köpa. :D Och detta är skorna jag köpte..


Ville dock ha dessa sköningar men så klart var dem slut! Så det blidde ett par vita ist. Går lika bra det :)



& här är sköningarna!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0