Tonight I´m lovin´ you

Well well well! Vad händer här? Inte ett skit!

Jag har kurerat Hulda lite och pratat lite med henne. Det är sånt man måste göra ibland och då mår man bättre.

Jag vill ha massor med pengar så man kan göra en massa jävla saker! Men å andra sidan så tror jag, att jag är nog inte den enda som vill det.

Nu vet jag iaf mer saker som behövs i lägenheten. Man blir liksom aldrig klar! Men efter en till tur till IKEA så tror jag närmare bestämt att det känns som allt är klart. Johan hoppas nog på det. Han hatar att gå på IKEA och jag förstår honom (inte). Eller det gör jag nog för han tycker alltid det blir så dyrt men det är sant men också tar jag (oftast) såna saker som behövs och det kostar. Nej, han bet inte alltid på IKEA heller jag hjälper till där eftersom det är VI som bor ihop och det är VI som behöver sakerna så här ska det delas.

Nä, men nu är det fint väder och då blir man glad. Ma och pa är klar med renoveringen nu och haft in en massa saker i rummen och då insåg dem att jag hade saker kvar. Fuck! Så det ska jag gå igenom nu och kolla vad som ska få äran att följa med tillbaka och vad som ska kastas.



Nä några upp och ner intervaller på den här så kanske man får tillbaka denna mage






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hjärtat! saknar dig med ju <3

2011-03-15 @ 09:46:33
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0