Fucking perfect!

Jag låter det vara så får vi se vart det leder till.

Skjutsade Doris och Carro till Arlanda i ons natt/morgon. Kl ringde 03.15 gäsp! Johan följde med. Jag körde dit så fick Johan köra hem. Stannade på Statoil för frukost med. mums!

Kom hem vid 6- tiden ngt. Bums i säng och vaknar 7. 8. kvart i 9 och går upp strax efter tio. Jävlar vad trött man var! Man åt. Sov. Åt somna lite till. och sedan fick det vara nog!

Ut och göra ngt och sedan blev det mat igen så hade den dagen gått.

Idag blev det liiite bättre. Idag har man inte gjort så super mkt dock, men inte sovit eller ätit lika mkt som igår.

Mamma och pappa är klara med tapetseringen och jag åkte dit och kollade läget. Mkt fint!

Jag vill inget hellre än att Natalie ska vara i livet!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0