Friday

Vaknar tidigt, typ halv nio. Går upp typ 9.

Käkar frulle, kollar trynboken och sedan hem till Annika för att ut och gå med Monkis. Hon blev glad fast hon märkte knappt att jag kom. Tlöttis!

Idag ser dagen och kvällen väldigt oplanerade ut. Johan kanske drar iväg till stan för att dricka öl och lämnar mig ensam. Lite oschysst sådär om jag får ha min åsikt.

Funderar på om jag ska göra en kladdkaka brist på annat. Så tråkig/ rolig är jag när jag ahr tråkigt. Borde städa med, men det hinner man ju. För det brukar man ju hinna. Det finns alltid tid till att städa konstigt nog, eller tar man sig den tiden? Whatever!

Jo just ja! Jag suprisade mig själv med att ut och springa på egen hand men jag gjordet!

Ser det inte härligt ut?

Min Prins :)

Denna sötsak är hemma igen med och det är bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0