Black black, black and blue

Mjorå satte som min kära vän Linda skulle säga. Hon är bra. Som många andra också är. Ibland tycker jag att man kan få höra av sig till mig och kolla läget faktiskt! Om man så vill. If not- Skit it!

Idag har jag varit på en grej i stan med Hulda. Det gick bra sedan till Ultuna och sedan avslutades dagen med en fika på Gränby. Fuck vad trött jag var! Så jag körde hem till ma och pa efter att skjutsat hem Linda. Somnade på soffan och drog sedan hem efter sovtiden så det var dags för mig att laga mat.

Kycklingfilé i kokosmjölk och pasta. En av Johans favoiter. Så då blev han nöjd!

Kollade på Glee och då blir man lika glad som alltid. Wiiho

Ska försöka ladda upp mer bilder men eftersom min laddare till datorn är paj och inte köpt en ny så blir det gamla bilder för blir aldrig att jag tar nya bilder.



Sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0