Bläää

Idag har jag jobbat igen. 11-15 men det var inte mkt man hann. Han fixa liiiiiite i mejeri och sedan packa upp frukt och grönt sedan var det dags att sluta. Känner att denna helg kmr få kanon! Jag får försöka vara positiv och hoppas på det bästa. :) Blir till att jobba extra lör 7-16 och sön 8-14.

Sedan så är jag trött så blir nog en tidig kväll. Johan. Ja, vilket Johan? :s hmm jaha ni mena sambon som jag bor ihop med? Han som man aldrig hinner se för att det alltid krockar med jobb, träning och annat? Aha! Ja, den Johan är nu ute på krogen. Har inte sett honom sen går kväll. (Eftersom jag inte såg honom imorse räkans inte det enligt mig sj)

Det var träning idag och det var kul, men ack så kallt! Känner heller att jag inte är "där" till 100% än. Om det ens kmr tillbaka? Jag hoppas för att ha och känns som jag gör nu är skit!

Samtidigt lär jag ut och springa själv. Jävligt viktigt för mig själv + köra styrka efteråt! Det såg jag att jag behövde..

Nä tråkigt inlägg I know, men nu orkar jag inte längre skriva så bajs på er!



Jag gjorde en paj prist på annat, men denna bild är den inte gräddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0