Ruuligt ju

Lite kul äre allt, att besökarna blir fler och fler.

Idag blir min käära syster 23 år. Hon bor ju som sagt i Oslo. Så några fina presenter blir det närhon kmr hem.
& Det gör hon ju, fast inte hem som i "hem" utan till Skänninge. Marken och allt sini.

En förjävla natt hade jag återigen. Hoppas min andre hälft kan dyka upp ikv. *håll tummarn!*

Jag jobbade från 7-10 ca. Sedan var det meningen att jag skulle till Vendel och spela cup, men magen ville ngt heeelt annat!

Med en oromage/ stressmage som jag har så blev det att tänka på mig själv i första hand, och det händer inte alltför ofta tycker jag.  Så det blidde inget, känner mig samtidigt taskig mot laget och hoppas dem förlåter mig för att jag inte kom. (a)

Det hela slutade med att jag somnade på soffan efter en frukost. Sov i ca 2h och jag kunde typ inte öppna ögonen. var så jävla trött att jag inte orkade göra ngt.

Annars blir det lugnt idag. Dåligt med kommentarer. :( Sedan så ska jag göra en tipp topp lista för mig som spelas mkt på spotify.

TOPP 5

With me- Sum 41
Mohombi- Coconut tree
Basshunter- Fest i hela huset
Eric Saade ferat J-son- Heart in the air

Story of the year- Sidewalks

Lite blandat med gammalt och nytt. Som det ska va!


Kommentarer
Postat av: Sara

Berätta lite om dig och din familj :) En som kom in på din blogg :)

2011-07-30 @ 19:16:30
Postat av: Marie

Hjärtat!

Jag är orolig för dig. Tycker inte om att du har så ont i magen jämt. Finns det inget dom kan göra? Du har ju haft sådär länge nu.



Som vän och inte försäljare tycker jag att du borde prova dricka Aloe vera.

Vi har 90 dagars nöjdkundgaranti, så är du inte nöjd får du alla pengar tillbaka även om du kommer med tomma förpckningar. Så du förlorar ju inget på det. Värt att prova!?



Massa kramar

2011-07-30 @ 19:28:35
URL: http://daintymorsel.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhh...

Glömde skriva att jag är glad över att du är tillbaka i bloggvärlden! ;)

2011-07-30 @ 19:29:18
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0