Bra respons!

Ja, efter ynka 6h sen jag bloggade så har jag över 30 läsare och det är helt ok tycker jag. :)

Hur ser nuläget ut? Vad har hänt sen jag skrev i april?

Jo, jag jobbar på ICA som vanligt. Jag trivs faktiskt, och när jag ändå inget annat jobb har på g,
så är det bra att jobba och tjäna pengar. Lite schysst mot Johan med.

Jag ska vara särbo i totalt 5 dagar typ. Känns jävligt jobbigt. Johan är ju den som ska ligga kvar när jag går upp och som ligger och håller om mig om nätterna, men nu är jag helt ensam. :'( Det är okej en dag, men när det blir flera dagar blir det deprimerande.

Jag är inte skapad till att bo ensam. Jag tänker för mkt. Har för mkt funderingar. Något som jag inte ens kan påverka. Tankar som "om" "förr" "borde" har blivit vardagsmat. Orolig mage, och därmed ingen matlust. Johan är liksom medicinen som jag behöver och han kmr hem på söndag liksom. SÖNDAG?! Jag hoppas han dyker upp tidigt. Sedan ska jag koppla honom så han inte rymmer ifrån mig igen.

Vi har bott 5 v hos ma och pa, då det blev stamrenovering här i lägenheten. Blev jävligt bra!

Efter 10 mån som sambos har vi nu äntligen tid och grejor till att verkligen boa in oss.

Vad vill ni läsa om? Jag vet själv att det är roligare att läsa en blogg som har många bilder, så det ska jag försöka fixa. Tills dess får det bli de gamla jag har i arkivet här.

Dags att kolla Andra Avenyn tror jag och sedan sängen. Dock blidde det en powernap i ca 1h. Lite obra gjort av mig.

Och den som känner för att fixa min blogg får naturligtvis göra det!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0