Planer

Det gångna året börjar och flyter på som det ska. Eller?

Mjo, men det gör det nog. Har fått min julklapp av Johan nu. Detta blev min idag.



Sedan funderar jag på att beställa ett par nya hörlurar, eftersom dom jag har (koss) är det glapp i igen. Det är andra paret med samma fel. Visst är det kanon ljud i dem, men jag vill att dem ska hålla lite längre än några månader så funderar på detta snygga jävlar. :D




Sedan har jag fått tillbaka min mob. Jag blir gaaaalen! Jag vill fan inte ha den. Trivs inte med den alls! xperia mini pro



Spottar fnyser och fräser! När vi var på media markt idag hade jag stooora planer på att köpa en ny telefon bara för att jag är så less på telefon jäveln. Johan hindrade mig. Nu när jag ändå har beställt den får jag använda den eftersom jag fort får äran att betala på den i 10 mån till, om inte 12 mån. Grr! :@

Sedan lyssnar jag på Spotify och dessa låtar går varmt i högtalarna nu:

Tove Styrke- White light moment
Alice Hagenbrant- Samson
Tove Styrke- Million pieces
Petter- Stockholm i mitt hjärta
September- Resuscitate me
Usher feat. Pitbull- DJ got us fallin´ in love
Jay Smith- Like a prayer


Kommentarer
Postat av: Tant Svensson

Jo du, Johan är en förståndig kille ;)

2011-01-12 @ 19:22:36
Postat av: josefine

Det gick faktist ganska fort. så det gick bra :)

2011-01-12 @ 19:43:04
URL: http://josefinegadle.blogg.se/
Postat av: Carro

Svar till Tant Svensson: Javisst är han det! :D

2011-01-12 @ 20:43:17
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Elina

Gilla :P

2011-01-12 @ 21:16:55
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0