Låååång natt

Efter badminton släppte vi ju av Anna för hon skulle jobba. Vi svängde förbi Gränby C lite snabbt. Killarna köpte spel på Game och sedan blev det bolaget. Jag tog tillfället i akt och gick in på H&M där jag träffade på Sandra. ÄNTLIGEN!! Men snart ska ni se att vi också träffas snart. 3e ggn gillt brukar det ju vara. Så får hoppas på att det gäller nu med.

Natten blev lång. Jag gick och la mig vid 23- tiden ngt och sedan så skulle jag somna direkt som jag brukar göra, men inte denna gången. Jag låg och kollade på "August Rush" och vid 00-tiden släckte jag ner datorn. Men tror ni det gick att somna eller? NEJ!

Jag låg där i sängen ensam medans Johan spelade Xbox med Fredde, och där låg jag och frös. 2 täcken räckte inte. Kallt som fan, jag lyckades somna 04.30 då Johan kom in till sovrummet då blev det varmt igen. Och jag somande tryggt.

När alarmet i sin tur ringde kl 08.00 kunde jag knappt röra på mig. Det var meningen att jag skulle på utb men fick säga att jag inte kom då jag var helt borta.

Vid 12 på em vakande jag. Skämdes över att kl hade hunnit blivit så mkt. Jag sover ALDRIG längre än till 11 högst!

Nåja, dagen blev kort, men natten lång. Tog med mig Johan och åkte och handlade. Nu blire mer mys see you!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0