Jupp. Nu sitter jag på tåget påväg mot var...

Jupp. Nu sitter jag på tåget påväg mot varmare breddgrader. :-) hawaii fick det bli. Ska bli så otroligt skönt med lite värme igen! Haha nä men okej då. Jag ljög. Eller jag sitter ju på tåget. Det är ju sant. :) ska till af. Men oj vad trött jag var imorse! Fy fasen alltså. Men på't igen ba. Tuggar på äckligt tuggummi. Calma ska hjälpa ihop illamåendet (eftersom jag har mina sk attacker tillbaka) och dom hjälper fanimig. Det är ju bra det. Det är nu jag inser vad trött jag är när jag inte har ngt annat att tänka på. Eller jo! Eller nej. Nä nu åker vi ifrån Skyttorp iaf. Zzz hörs väl av senare. Just ja! Glömde smärtan jag har i tänderna. Tror det är mina visdomständer som kmr den här gången. Jag tror det ont gör det iaf och Johan bara garvar åt mig för jag är töntig och grämer mig. Well well hämnden är ljuv. ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Okej, jag märkte det, jag har sovit hela dagen med typ. Ja jag kan på tisdag kväll innan jag ska vara barnvakt skulle jag tro.. Bara höra av dig jag är sämst på att komma ihåg. :)

2011-01-24 @ 23:21:27
URL: http://josefinegadle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0