Hulda dag!

Oh ja! Natten var bra, eftersom jag somnade innan 00-slaget. Alltid lika nice! Vaknade tidigt med (för att vara jag) gick upp 08.15! Det ni, och jag var ledig!!

Messade Hulda strax innan 9 för det var dags för vår promenad. Solen sken och det var ganska så skönt, dock var det jääävligt kallt! -11 grader tror jag det var, men ut i kylan drog vi.

Vi pratade, och pratade och det känns så bra! Vi tog sedan en dusch hon hos sig, och jag hos mig. Vi drog till Österby till bageriet och köpte med oss fika.

Fikade med mamsen. Varm o´boy m grädde och en daim bulle blev min fesstliga fika. För att inte glömma den underbara mackan. :) Mums!

Nä, skjutsade hem Hulda vid 15-tiden och sedan tog jag mig i kragen och gjorde husmors-sysslorna. Tvätta, städa och plocka bort lite saker här och där. sini!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0