Happy face

Idag känner jag mig glad. Tror det kom ngn slags vänding idag. Jag vet inte. Eller så är det för att solen är uppe idag med! I have no idea! Men glad är jag iaf! Kanske gjorde pratstuden med Hulda susen? Eller att jag faktiskt gjorde klart lite saker som har hängt över axlarna och gjort det tugnt för mig.

I´m on fire! Lite så känns det. Kan ju ha ngt att göra med att jag också lyssnar på as bra musik. Jag vet inte jag. Glad är jag iaf.

Sov som en gudinna inatt med! Inte klokt alltså! Nu rullar allting på, ja förutom pengarna då, men det kmr det med. Kan ju inte göra allt på engång. Då finns det ju ingenting kvar att göra för mig sen ju, och det vore ju en synd.



I miss thoughs memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0