FY FAN!!!

Okej, jag har nog sovit min ämsta natt ngnsin. I mitt liv!

Somnar ca 00.33 (för att vara exakt) efter ett underbart avsnitt av OTH.
När vaknar jag igen då? Jo, 04.15 och har legat vaken sen dess!

Det är inte okej då jag vet att jag ska upp 2h, och därför inte kunde slappna av och somna om vidare som jag i normala fall brukar kunna. Vad re för fel? Såna här fasoner funkar inte!

Mina illa-mående-attacker är tillbaks. Det tackar man så hjärtligt för. Har klarat mig bra utan dessa nu i några år nu, men nu äre tillbaks. Fuck!

Nej, idag blir det nog en rlig och intressant dag. Hmm

Får se hur jag överlever denna, blir iaf en powernap när jag kmr hem och den längtar jag till redan! (Även om jag inte är sådär dunder trött, ÄN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0