Dagen i all ära

Ja, ni gott folk. Vad säger man?

Jag tränar må ni tro. Efter mkt soffhäng i mer än ett halvt år så kör vi igång ordentligt.

Sprang ute i kylan gjorde vi. Burra jag dog sista km tror jag. Sedan ville mina ben inte springa mer inomhus. Jävlar i  min låda vad tunga dem var!

Inte nog med det så spelade grabben och jag och Anna och Fredde kinect. Vi började efter handbollen. Vid 22 ca och vid 01.30 gick dem hem.

Idag var det på´t igen. Det var först badminton på schemat och sedan blev det lite mer kinect. Om jag fortsätter såhär -godiset så blir man nog fit lagom till jul eller nått. Då det är dags att äta all denna julmat igen.

Nej, nog om jul. Nu blickar vi framåt mot varmare breddgrader. Snart vår för tusan!

:D



Dem blev mina tillslut. Jävligt bra ljud i dem!


Springa springa..



Jag ägde på bowling! Jag mötte JOhan & Fredde. (Anna jobbade så jag fick klara mig bäst själv)

Började med 4 strike, 2-3 spärrar och sedan lite strike till. 2an hade 128p och jag hade 179p säger väl allt? Go me!! :D

Kommentarer
Postat av: Elina

Wow, duktig du var dåe ;)

2011-01-14 @ 22:38:54
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0