2011

Oj oj OJ! Hur ska jag göra för att detta inlägget INTE ska bli så jvla överdrivet långt?

Ska försöka korta ner liiite, men lovar inget. Okej, here we go!

Nyåret började med att vi kollade på tv och käkade en liten minipizza för att inte dö av hunger sedan det väl blev mat.

Vi blev tot 10 per. (Johan, Fredde, Anna, Tompa, Therése, Luban, Robert, Erik och Hampus).

Det blev först lite snack och så innan allt folk kom. Sedan blev det till att leja ut jobb som skulle göras. Typ salladen, skala potatis, fixa förrätten. Jag sa åt Johan som sa åt ngn annan att göra det, men bra blev det allt!

Alla blev mer eller mindre runda under fötterna. Lyssnade på musik och sedan spelade vi kort. För att nämna att jag fick åka bussen 3 ggr och dessutom hade jag 14 ynka kort kvar tills jag klarade mig! phu

Ja, den som blev mer eller mindre full vet jag inte hur man ska tolka. Det finns 3 tänkbara gossar.

1. Fredrik Andersson- som innan tolvslaget var tvungen att sova 2h, och därmed missade efterrätten som var jävligt god och mättande! Hans förlust!

2. Thomas Hägglund- Som efter en färd på en spark höll på att dö av utmattning. Eller var han för full? Det svaret vet nog bara Tompa..

3. Johan Ohlström- Min kääära sambo. Som efter 00-slaget kom på att man lär ju dricka upp skumpan. Det räckte liksom inte med en låda vin, sprit, eller öl utan skumpa också. När man slagit ut allting som står på bordet, lite slattar här och var efter människor som dragit hem, slogs omkull och det blev blött i hela köket. När han tog av sig skjortan för att vara en giraff, och hamnade halvvägs på soffan? 

Hmm, jag utser nog vinnaren till JOHAN OHLSTRÖM!

När jag gick och la mig vid 03.30 och var överlycklig över att JAG slapp soffan och en snarkande kille, kmr Johan in vid 07.30 suuper pigg! 

Såhär löd vår konversation:

Johan kmr in i sovrummet, buffar på mig å jag blir väckt.

Johan: Vrf sov jag i vardagsrummet för?
Jag: öhum du deckade typ där.
Johan: Vrf väckte du inte mig för då?
Jag: Det gick ju inte. Du sov ju som en snarkade buffel!
Johan: Men, vad hände igår då? Eller alltså när drog folket?
Jag: Men Johan, måste vi ta det här NU? Jag är skit trött. 
Johan: Vrf då? Jag är skit pigg!
Jag: Jag har sovit i ca 4h!
Johan: Men hur länge har jag sovit då? Jag är pigg!
Jag: Du somna mellan 1-2 där ngnstans.
Johan: Men hade alla dragit då?
Jag: Meeeen sooooov nuuu!! 

Så hade jag det. Men lite roligt var det allt med. Han kmr nog mörda mig för att jag skrev det här, men det vare värt! ;) 

Bilder kmr, det kmr att komma bilder!!

 

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, vilken rolig samtal ni fick :P

2011-01-03 @ 15:02:58
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0