Spurt

Ja, idag fick jag någe ryck. Var egentligen såhär att jag skulle ha jobbat igr, men trodde jag också hade fått äran att bli magsjuk men spydde lite på morgonen och sen efter lite sömn och lite frukost så kändes det bra igen.

Så igår gjorde jag iiingenting alls! Var bara hemma och slappade. Det var skönt!

Men iaf så när Johan och jag skulle gå och lägga oss ställer karln frågan:
- Ska jag ställa kl?
- Nej! Men innan 9 får vi inte gå upp sa jag. (Schysst jag är va?)

Så när vaknade jag då? 08.45! Så jag låg där och lyssnade på Johans snarkningar. För dom vaknade jag av stup i ett inatt och han fattade inte att han skulle vara tyst! Så där låg jag och led mig igenom natten.

Hur som helst så gick jag upp kl 9 prick! och började kolla på One Tree Hill säsong 4. Och vet ni? Jag fick boxen av Ronja i tis? om jag inte minns fel, och idag är det färdigt kollat IGEN! Men tack vare att jag var sjuk igår så kunde jag ju ligga och kolla på rätts så många avsnitt igår, dvs typ 2 discar. :s ehum

Ikv blire lugnt. Jag har städat som en städtant! Gnuggade bänkar, kakel, dammsög, torkade golv. Gjorde rent mikron, spisen och det tog mig 2,5h! Fuck vad trött i armarna jag blev. Glad att jag inte har större lägenhet. Plus tvättat har jag gjort med.

Duschat har jag med gjort och nu hamnade jag framför tv:n.

That´s it! Blir nog en fin dag imorn med. :D



Ska försöka fixa en bild framifrån med, men jag blir inge bra på bild när man "måste" ha en som viisning liksom. :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0