Oj!

Ja, anledningen till att jag inte är så aktiv här är för att denna odrägliga sjukdom vid namn magsjuka kom till mig. Jag trodde verkligen inte jag skulle överleva natten till idag.

1. Hatar att spy
2. Ligga vaken fast man är jävligt trött
3. Man sover heeeela tiden och kan fort sova mera till natten
4. Den kmr och går och man vet inte vad man ska göra.

MEN diag känns det mkt bättre. Efter mer än 24h så känner jag mig hungrig och lyckas äta, men illamåendet kmr och går. Usch!

Hoppas iaf att jag klarar av att jobba, och att jag klarar av att äta, men som sagt så känns det i nuläget bra, men det kan ju ändras sig snabbt.

Stackars Johan. Jag har åmat mig och vart jätte ynklig. Sedan när han for iväg på möte/ träning blev jag mammas lilla flicka igen. Ibland är jag glad att jag inte har mamma mer än 300m bort. För dessa 300m kändes som 10 mil igår.

Det var gårdagen det. Nu lyssnar jag och Johan på Bandit rock, Magnus Betnér gör försök på radion. Lite småroligt emellan åt men dem spelar inte så jävla bra musik nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0