Måndag

Haha sjukt! Jag tänker monday i huvudet och skriver måndag? Jag är fan trött!

Igår var dagen underbar! Lyckades äntligen med att träffa på Sandra! Johan kom hem strax innan jag skulle till tåget för han hade jobbat natt.

Vi sågs, hann med för få pussar och sedan hann vi säga hej då till varandra. Jag gick till tåget och han till träningen.

Träffar Sandra vid stationen och vi går runt på stan och sliter och drar i varandra för att ingen skulle köpa ngt. Kort sagt: Jag vill fan ha presentkort på H&M!! Hittade jäävligt mkt snyggt där nu. Fyller ju år snart så hopas! ;)

Vi hann med en fika och pratade väldigt länge och mkt. Mkt trevligt! En väldigt bra dag! Tog tåget 15.19 hem igen och Sandra åkte hem till sig.

När jag kmr hem somnar jag på soffan. Efter powernapen så var det dags för mat, TACOS! Anna och Fredde kom, våra trogna söndagsmysare där!

Kollade på sporten, solsidan och Wallander.

Blev sängen direkt efter W! Somnade ganska snabbt ändå, men skum natt. Hade ingen ro i kroppen alls. Var kallt, men ändå varmt. Gick upp på toa. Låg vaken sen kl 5.00 typ.

Jobbade 7-13. Stress igen! Men nu är det tillbaka till mina helger som gäller, för imorn kmr Ewa tillbaka efter sin semester. :)

Alla <3-ans dag idag med. Fick en rosa klocka och ett halsband av hjärtat och han fick en tröja av mig. Vi är bra söta vi två! ;)

Somnade på soffan idag igen, skönt!

Blir en lugn kväll, för varken Johan eller jag verkar friska. Han fryser när han har TRE st filtar på sig, och min mage är lika dum som alltid.

Ha en bra dag folket! :)







Jag älskar dig min fina! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0