Känner pirret i magen

Okej, jag är inte världsbäst på att blogg, men det visste vi ju sen tidigare.

Jag kunde inte hålla mig. 2 dagar utan ngt med One Tree Hill avsnitt och jag får abstinens! Så jävla nyfiken att jag exploderar nog snart. Så jag gjorde det olagaliga. Tyvärr. Ärligt och sant.

Räckte med att jag lyssnade på en låt som jag vet är med där, och tja det ena ledde till det andra och nu är det påväg hit, till vår lägenhet.

För övrigt ska jag ta mig till Norge innan April, Det lovar jag mig sj och alla ni få som läser min blogg, kan få äran att påminna mig ibland.

Nä nu ska jag schasa iväg grabbarna till ICA för lite matinhandling. Kan va skönt att slippa det ibland. :)


Kommentarer
Postat av: Elina

www.minfackla.blogg.se



Vill gärna höra hur du har det i Norge, hoppas du får en trevlig resa :)

2011-02-02 @ 20:37:08
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0