Höhö

2 dagar sen jag bloggade sist och jag lovade att jag skulle bli bättre? F´låt! Jag ljög inte, men jag höll inte det jag lovade. Det anser jag inte som lögn. Utan att man inte håller det man har lovat. Ja, you got it!

Anledningen till att jag inte har skrivit (ifall ni nu har missat mina hippo inlägg) så består mina dagar av att gå upp när kl ringer, dvs 06.15 (för att vara exakt) gör mina morgon rutinger gå iväg till jobbet. Jobba 7-13. wiie! Just ja, gör en jävla massa semlor och smörgåstårtor har det varit nu med. Huja mig! Men jag kämpar på. Motion det kan jag lova mig mina vänner att det får jag. Garanterat!

Om jag inte jobbar, kollar jag på One Tree Hill. Jag är beroende! Därav mina engelska små meningar som hoppar in här. Jag började kolla på säsong 1 (ETT) i mitten av jan typ, säsong 2 (TVÅ) på typ 1v och säsong 3 (TRE) på5 (FEM) dagara!!! Ja, ni hör ju! Det går utför men alltså om det visas säsong 8 (ÅTTA) nu så har jag väääldigt mkt att ta igen! :)

Dessutom blir jag lika svag som Peyton när Jake är i närheten, eller i bild. WOW på den karln/ grabben vad han är bra klok! & Så vuxen! På ett bra sätt. I like! DESSUTOM får man ju inte glömma ALLA bra (gamla, som nya) låtar som man stöter på igen. Yummie!

I feel diseased
Is there no sympathy from the sun?
The sky's still fire
But I am safe in here, from the world outside

So tell me
What's the price to pay for glory?



Imorn ska jag klippa mig & färga... Ja, bilder kmr sen på det! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0