Födelsedag

Ja, igår blev man då 21 år. Dagen blev bra trots allt. Det såg inte så lovade ut, men det ljusnar upp.

Dagen började med en oroväckande natt då jag vaknade till och från hela tiden. Så jag gav upp när kl blev strax efter 9.

Upp och äta frukost fr att sedan bege mig till mamsen. Där blev det lite fika och läsa tidningen tills vi åkte och hälsade på Kalle på Ultuna. Lilla bebisen. <3

Han låg där lika söt som alltid. Lilla bubben. Men det ser bra ut i nuläget iaf så fortsätter att hoppas!

När vi väl kmr hem igen har hjärtat fixat med maten, nutte! <3 Så vi bjöd på mat till mamma och pappa och farmor. När vi precis hade plockat undan efter maten kmr svärpäronen och Hampus.

Min födelsedag var väldigt bra. Jag fick en rosa stor handduk, presentkort på H&M och tulpaner av svärmor/ svärfar. Hampus var nog med på det också. :)

Av Göran & Briteli (Johans farfar och farmor) fick jag en pajform och två små söta skålar. Perfekt att ha glass i och godis. Ja ni hajar vart jag är påväg. Massa onyttigheter. :D

Farmor fick jag blommor och bullar/kakor. Mums!

Mamma och pappa fick jag blommor och en resa till Norge typ. :) Ev en laddare till min dator med då den har gått sönder. SURT!

Sedan fick jag den bästa nyheten av allt, Karlsson är på bättreingsvägen och veterinären tyckte det såg lovade ut om han fortsätter som han gör så det var väldigt fin present. Gulle <3

Ikv äre maskerad som gäller. Jag laddar kameran och bilder kmr upp på vad Johan ochjag var samt lite bilder från andra också. Tills det, på återseende!


Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis igen :)

Skönt att höra att du haft en toppen dag :D

2011-03-10 @ 08:54:01
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0