Julafton är över

Igår började man dagen kl 6 för att bege sig till jobbet. Var en helt lugn fm sedan small det till i 2h sedan var det lugnt de sista 2h och det tackar vi för.

Blev endast familjen som firade igår. lagom är alltid bäst.

Hur som helst så ska jag skriva vad jag fick i julklapp, mest för min egen del. :)

Moder/fader
- presentkort på IKEA
- överdrag till en "speciell" kudde. (ergonomi?)
- vågtång

Milla
- mys tofflor som är kanon sköna!
- ergonomisk? kudde iaf

Johan mitt hjärta
- ONE PIECE TEDDY!!!!

Farmor
- Bäddset
- Blomgrejs som hon gjort sj (kmr inte på vad det heter)

Svärmor/svärfar
- Rosa tårtspade
- Rosa muggar/koppar

Jobbet
- Chokladask favoriter
- en söt frän pajform med breda kanter. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0