Ensam är stark?

Nja, kanske inte när det gäller den här tjejen. (Alltså jag). Jag behöver sällskap omkring mig. Hela tiden. Annars blir jag rädd, speciellt att sova ensam i lägenheten är läbbigt.

Till en början var jag rädd, men nu är man mest ensam. Blir ju inte lugnare av att man hör grannen under mig har sin radio på volym max. Kusligt!

Vill ha min pokje här som alltid, hatar att han ska sova på jobbet! Dessutom på självaste julafton. Kan ta att han jobbar imorn för det gör jag med, men inte att somna själv. Ingen som skedar med mig då liksom.

Idag har det vart jobb för övrigt. Grymt mkt folk! Hann knappt fylla på en grej för att sedan hinna lämna tillbaka en annan så var det dags att fylla på igen Så höll Åsa och jag på idag.

Jag ska fan bli tuffare på ALLT! Det ni! :p

Just ja! Jag bakade lussekatter igår som jag lovade mig själv att ALDRIG mer göra, men det höll sig ju inte. Får de aldrig att smaka ngt, även hade jag inte i allt mjöl eller gräddade de för länge heller. Kanske bara inte är gjord till att göra de. Who knows?

Nämen God Jul iaf folket!



För att man kan inget annat göra än att sakna denna tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0